Introductie

Assistent projectmanager; ben jij goed in het op de achtgrond alles regelen & organiseren, zodat projecten goed lopen? Dan is dit jouw job! Een support rol, waarbij je iemand met zwangerschapsverlof vervangt tot maart 2025. Doordat de organisatie groeit, sluit zij ook niet uit dat je na deze periode kunt blijven werken.

Organisatie

Assistent projectmanager; werk jij graag voor een organisatie die haar steen bijdraagt aan een duurzamer Nederland? Dit grote MKB bedrijf kent korte lijnen en collega’s werken er jarenlang in een omgeving, waar hard werken naast gezelligheid gaat. De bedrijfscultuur kan het beste omschreven worden als: familiair, betrokken, eerlijk, nuchter, betrouwbaar, dienstverlenend, gericht op kwaliteit en vooral ook gezelligheid!

Functie

Assistent projectmanager; support bieden aan het hele team vanuit een zelfstandige functie. Jij bent de spil & duizendpoot van de afdeling. Op de achtergrond (soms op de voorgrond) zorg jij ervoor dat het operationele proces vlekkeloos verloopt.De belangrijkste pijlers van jouw baan zijn:

  • Communiceren met collega’s en externe organisaties
  • Organiseren van je werk en het werk van je team
  • Inkopen van middelen die de technische experts nodig hebben om de uitvoering van de projecten goed te kunnen doen.
  • Analyseren van de projectbudgetten m.b.v. de door jouw opgestelde financiele raporten 
  • Administreren

Verschillende werkzaamheden, wisselen elkaar continu af. Een baan die nooit saai zal zijn!

Functie-eisen

Als Assistent projectmanager heb jij overview & werk je nauwkeurig. Je bent een open persoon, communiceert gemakkelijk met de meest uiteenlopende mensen, bent organisatorisch sterk, cijfermatig, kunt snel schakelen, ziet werk liggen en weet de juiste prioriteiten te stellen. Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau en hebt enige administratieve ervaring. Ook vragen wij HBO starters met geringe administratieve ervaring te reageren. Energie krijg je juist van een werkomgeving waar het hectisch kan zijn en iedere collega nuchter en direct is.

Aanbod

Een tijdelijke rol tot maart 2025, waarbij jouw toegevoegde waarde voor het team zeer zichtbaar is, De organisatie groeit hard en je komt te werken in een fijne, nuchtere werkomgeving met een familiaire bedrijfscultuur. Het kantoor is gevestigd in Amsterdam-West, waar je samen met jouw andere teamleden werkzaam zal zijn. Het is goed bereisbaar met OV en gratis parkeerplaatsen voor het kantoor. Bij gebleken geschiktheid wordt er geboden:

  • Een detacheringscontract via Career Factory
  • Een passend salaris, afhankelijk van  opleiding en ervaring van E 2.600,–  tot E 3.500,– bruto per maand
  • Een pensioenregeling
  • 8,3% Vakantiegeld & 25 vakantiedagen
  • Ook  13 ADV dagen worden verrekend in je salaris

Inlichtingen

Heb je vragen? Ik verzoek je contact op te nemen per email; n.jelissen@careerfactory.nl.

Sollicitatie

Indien deze vacature jouw interesse heeft, verzoek ik je jouw CV met een eventuele toelichting/ motivatie toe te sturen via de sollicitatieknop! Wij zullen zo spoedig mogelijk een reactie per e-mail geven. Gedurende het gehele proces word je begeleid & indien gewenst geadviseerd. De procedure is als volgt:

  • Telefonische afspraak Career Factory
  • Online interview Career Factory
  • Eerste & een eventueel tweede interview toekomstige werkgever
  • Arbeidsvoorwaardengesprek Career Factory